kiprich at sting

• Sorry but DHRWorld.com site is down. I am working on it I will be using the backup site Jatune.com in the mean time

mixhoney which clash did good? oh plz mavado and kartel did flop...i was dere...kiprich was good and also beenie man...dem did good....and spice gave a good performance along wid lady g,etana and ifrika........di war did flop cawz mavado run awf a di stage like a olympics beijing him did dey a compete..plus a pure level and mic me hear him sey...also di man only kno fi 1st 4 words outta him owna song...wat a disgrace!!..me see shaggy inna di bakground behind di scenes..now dats a sexy man...but him get 3 pickney so me cant tek di baggage...am not an airport fi check in baggage worse if dem overweight....lol....big up me pussy...i are is awf..ba bye fukkers

lissen kiprich performance did bad, buh dah chick weh did favor d fowl , wah ever she name her poerformance did bad. She did have d red hair weh cock up and she diss of all lady dj's . Is she weh mad up sting, all she needed was to peck d fukkin mic like if it was worm and dah was it . Sting did sell awfffffffffffffffffffff...... Ah me say suh.........

thgz di girl name FACE...digicel did buss har and it was queen paula and mack diamond she dis...unu fii get unu facts together...and sting did lame...dem never organize di ting good...razor mouth sey so....

Awww

Look pon mi husband pon stage a gwan bad... Awww... I bet unu neva know say me an Kiprich married from long time... A jus true we nuh hype... Humble yute... an me him humble wife... I love him to death... and I are not givin him bun like weh D'angel do Beenie... Kiprich sell awf ;)